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Manifeste IIIF
Numérisation :
Parch., XIVe s., 85 ff. (f. 67 v° blanc), 266 x 150 mm. Nombreuses gloses marginales aux f. 1-4, 9-10, 55 et 68. Lire les feuillets dans l’ordre suivant: 1-32, 64-67, lacune, 33-55, 76-84, lacune, 56-63, lacune, 68-75.
Source des données : Persée - DER-IRHT, XXI
f. 1-31: Ovidivs, Amores.
(gloses) inc. f. 2 en marge: «In isto sermone Ouidius scribat amice sue quia maritus suus debet esse in conuiuio cum Ouidio...».
à la fin du texte: «Explicit Ouidius de Sine titulo».
f. 31: Ps. Ovidivs, De agno.
inc.: «QVOS libertatis docet Azzo fideliter armis...».
expl.: «... Aula magistralis resonat balantibus agnis. Explicit liber Ouidii de agno» (15 v.).
f. 31 v°-32 v°: Ovidivs, Amores (extraits).
1) f. 31 v°, titre: «Incipit liber Ouidii de Anulo».
inc.: «Anule formose digitum uincire [sic] puelle...».
expl. «... Ille datam tecum nuntiat esse fidem» (II, 15).
2) f. 31 v°-32, titre: «Incipit Ouidius de Somno».
inc.: «Nox erat et somnus lapsos summisit ocellos...».
expl.: «... Et petiit herbe felicioris opem [sic]» (III, 5, 1-30).
3) f. 32-32 v°, titre: «Incipit Ouidius de sompnio».
inc.: «Dic age nocturne qui cum es imaginis augur...».
expl.: «... Fugit ante oculos nox stetit alta meos» (III, 5, 31-46).
f. 32 v°, 64-64 v°: Ovidivs, Medicamina faciei femineae.
titre: «Incipit Ouidius de medicamine faciei» (éd. F. W. Lenz, op. cit. infra).
f. 64 v°-67: Ps. Ovidivs, De nuce.
à la fin: «Explicit liber Ouidii de nuce» (éd. cf. supra, Chigi H. V. 169, f. 124 v°-128 v°).
f. 67: Ps. Ovidivs, De pulice (ms. C1 de l’éd. Lenz).
à la fin: «Explicit de pulice» (éd. cf. supra, Barb. lat. 26, f. 164-164 v°).
f. 33-45 v°: Ovidivs, Ars amatoria.
inc. mutilé: «// Isse foras et te falsa uidisse putas...» (II, 1, 522).
à la fin: «Explicit liber de Ouidii de arte amatoria».
~ f. 46-54 v°: Pamphilus (De amore).
f. 55-55 v°, 76-84 v°: Ovidivs, Remedia amoris (ms. C1 de l’éd. Lenz).
(glose) inc. f. 55 v° en marge: «Quoniam liber artis amatorie multos cogunt in herrorem [sic] ...».
à la fin: «Explicit liber Ouidii de remedio amoris».
f. 56-63 v°: Ovidivs, Tristia (fragment).
inc. mutilé: «// Dum patet boreas et nix iacet alta...» (III, 10, 11).
expl. mutilé: «... Sacra dee coluit qualiacumque sue //» (IV, 4, 68).
f. 68-75 v°: Ovidivs, Ex Ponto (fragment).
(gloses) inc. f. 68 en marge: «Circa opera Ouidii tria communiter sunt notanda. Primum de uita auctoris, secundum de operibus...».
expl. du texte mutilé: «... Hanc ferus adrisius [sic] inopino morte peremtus //» (I, 8, 15).
Origine: italienne, écritures gothico-humanistiques. Au f. 31 souscription du copiste Meiorinus:
«Finito libro referamus gratias Christo
Qui scripsit scribat semper cum domino uiuat
Viuat in cel‹is› Meiorinus in nomine felix».
Possesseur: le cardinal Fabio Chigi (cote moyenne 2169).
Source des données : Biblissima
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