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Manifeste IIIF
Numérisation intégrale
Parch., Xe-XIe s., 87 ff. (+ f. 60 bis), 315 x 125 mm. Gloses marginales et interlinéaires contemporaines, surtout aux f. 1-5, 7 v°-8 v°, 10, 12, 13 v°-14, 15 v°-16, 24 v°-26 v°, 31 v°, 32 v°, 34, 39 v°, 45 v°-46, 47 v°, 56 v°.
Source des données : Persée - DER-IRHT, XXI
f. 1-87 v°: Horativs, Opera.
f. 1-39: Carmina seu Odae.
titre: «Q. HORATII FLACI [sic] CARMINVM LIBER I INCIPIT. hac ode MECENATEM ALLOQVITVR».
(gloses) inc. marge supér.: «Mecenas atauis edite regibus siue aliter ex spondeo dactilo cesura et duobus dactilis ita...», (ligne 3) «... heroica et duobus dactilis». (Ps. Acro, Scholia in Horatium, I, 1, prol.)
— ligne 4: «Vita donauit illi Mecenas quia per ipsum liberatus est indulgente sibi Augusto...» (cf. Ps. Acro, Scholia, I, 1, 2).
marge droite, inc. mutilé: «// quatuor annorum si quidem expletis tribus annis quarto anno ueniente celebratur festiuitas in honore Iouis...»
plus bas, inc.: «Hęc od‹a› monocolos est id est unimembrum Mecenatem alloquitur...» (cf. H. J. Botschuyver, Scholia in Horatium λ φ ψ codicum Parisinorum latinorum 7972, 7974, 7971, Amsterdam, 1935, p. 3).
f. 39 v°-45: De arte poetica.
titre: «Incipit EIVSDEM LIBER DE ARTE POETICA».
(gloses) inc. mutilé marge supérieure: «// ‹e›umque pennis decorauerit et in piscem desinere fecerit deridebitur ita poesis si ultra modum matheriam sumpserit ‹m›eretur contempni».
inc. marge gauche: «‹Piso› scripserat librum de / ‹art›e poetica inordinate / ‹Cep›tam matheriam ad finem / ‹non per›ducendo...» (éd. Botschuyver, op. cit., p. 423, introd. et v. 6).
f. 45-53: Epodon liber.
titre: «INCIPIT LIBER EPOTVM [sic]».
(glose) inc. f. 45 v°: «Lucana regio est non longe a Roma in qua est oppidum Luca...» (cf. I, 28 - éd. Botschuyver, op. cit., p. 217).
f. 53-54: Carmen saeculare.
à la fin: «CARMEN SECVLARE FINITVR».
f. 54-71: Epistulae.
titre: «Q. Horacii Flaci CaRMEN epistulaRVM InciPit Liber I».
f. 71-87 v°: Sermones seu Saturae.
titre (add. moderne): «Satyrarum liber I».
expl. mutilé: «... Tunc insanus eris si acceperis an magis excors //» (II, 3, 67).
Origine: probablement française, écritures régulières avec nombreux a semi-onciaux.
Possesseurs: Reine Christine de Suède ? (le manuscrit correspondrait au n° 1664 du catalogue de Montfaucon).
Source des données : Biblissima
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